אלפי מחבלים חוסלו; חמאס מוטרד מאיבוד השליטה ברצועה

    קובי פינקלר 2 Comment on אלפי מחבלים חוסלו; חמאס מוטרד מאיבוד השליטה ברצועה

    בצה"ל אומרים כי ארגון הטרור חמאס מאד מוטרד מאיבוד השליטה שלו בתחומי רצועת עזה. למעלה מ-750,000 תושבים כבר התפנו מצפון הרצועה. אלפי מחבלים חוסלו

    Palestinian walk through rubbles of houses destroyed by Israeli airstrikes in the Jabalia area in the northern Gaza Strip, October 11, 2023. Photo by Atia Mohammed/Flash90 *** Local Caption *** הרס פלסטינאים הפגזות חרבות ברזל הפצצה עזה צילום: Atia Mohammed/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מלחמת חרבות ברזל: בצה"ל אומרים כי ארגון הטרור חמאס מאד מוטרד מאיבוד השליטה שלו בתחומי רצועת עזה. למעלה מ-750,000 תושבים כבר התפנו מצפון הרצועה, אלפי מחבלים חוסלו, ביניהם הרבה מהדרג הטקטי וכן נפגעו עמדות צלפים רבות. רק אתמול חוסלו עשרות מחבלים עם מאות חימושים משוכללים ויעילים יותר.

    בצבא אומרים כי "לא יהיה עוד מצב שבו תהיה דירת מסתור בתוך בניין. צה"ל יוריד את הבניין עם כל המידע המודיעיני ובניסיון לא לפגוע באזרחים".

    בצה"ל מדברים עוד על עזה צפון (שבו תהיה עיקר הפעילות) כאשר בעזה דרום תהיה אפשרות יותר בטוחה לתושבים העזתים. יחד עם זאת גם בצבא מבינים שאם יהיו מחבלים בחלק הדרומי הם יפגעו.

    באשר לצפון הארץ אומרים בצבא כי אנחנו שם בימי קרב וכי צה"ל פועל בצורה עצימה לכל ירי ושיגורים משטח לבנון.

    בצה"ל מדברים בצהרים על עליית מדרגה בתקיפות בעזה באמצעות חימושים משוכללים יותר, תקיפות רבות יותר של מחבלי חמאס עם דגש על בכירים ומחבלים שהשתתפו בפשיטה לשטח ישראל.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אוי, מסכן החמור הזה, מה הוא אשם שהוא אצל הפלסטינים? למה לא מרחמים עליו? מה עם צער בעלי חיים?

    2. 1

      למה, הרי נשאר בתמונה חמור אחד פצוע….